manca giusto il voto al thief nel sondaggio, ma poi cos'è tutta sta preferenza per i pulciosi charr? i nemici dell'umanità!
Appena si sconfigge il dragone ci si riprende a mazzolarsi
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manca giusto il voto al thief nel sondaggio, ma poi cos'è tutta sta preferenza per i pulciosi charr? i nemici dell'umanità!
Appena si sconfigge il dragone ci si riprende a mazzolarsi
Shifti su altre modalità. Tutti hanno almeno due stili melee/rangedF1, F2 e F3 cosa fanno? Shifti su altri stili/abilità?
Modificata da #leo, 12 January 2012 - 07:04 PM.
a me più che altro interessa questo sistema dinamico di quest.
non è che ci abbia capito molto..
Come funziona?Cosa non hai capito?
Domanda che ti rispondo
Il sistema è chiaro ma tra il dire e il fare c'è di mezzo il mare. Bisogna vedere se l'implementazione manterrà le promesse di eldorado
L'idea è stata di ridurre al minimo il briefing testuale... tanto alla fine il 99,99% dei giocatori non legge i testi delle queste e cerca solo gli obbiettivi in gameplay. In Gw2 cercano di farli intuitivi/capibili al volo comunque anche se non c'è l'npc con il punto di domanda che ti fornisce la quest puoi sempre parlare con gli npc vicini che ti forniscono informazioni se le richiedi.Come funziona?
Io non avendo quest giver come capisco cosa devo fare? Arrivo nella zona A che è in guerra (immagino) con le mie azioni posso risolvere la situazione, ma nello specifico cosa dovrei fare? Uccidere tot mob? Raccogliere oggetti?
Rimarrà sempre qualcosa per tutti.... tutti possono partecipare a qualsiasi evento in corso.Con la gente che nerda 24/24h/7gg rimarrà qualcosa per me?
There are no Quest givers in Guild Wars 2. NPC's will simply point you in the direction of unfolding events instead of giving you very specific instructions through walls of text. Even then, it's entirely unnecessary to interact to these NPC's as events are automatically pinged when you are within a certain distance of them. Although there will be limitations, the foremost requirement to participating in an event is simple to be in the right place at the right time.
Events are intended to prevent spawn camping and kill stealing of major objectives prevalent in other MMORPG by allowing any interested players to cooperate towards an objective without needing to form a party and each who "contributed significantly to the combat" will be rewarded for their participation and receive 100% of any experience gained. In order to prevent griefing, ArenaNet has developed an array of methods to stop potential griefers from ruining the fun for players who actively participate in an event: Events never encourage player conflict, and never have fail conditions that can be triggered by players. The conditions that may seem to fail an event actually just trigger another series of events. Higher-leveled players will be de-buffed in areas that are intended for lower leveled players.
Dynamic Events happen in real time with or without your participation while affecting the game world. An Event with Bandits ransacking a village, unless stopped, will ultimately end up with them establishing a new base of operations there, causing an Event in which the player must take back the village from the Bandits. Continuing this process, if the Bandits are left unabated, they will send out new raiding parties from the village that will cause new Events, so on and so forth. However these are not simply chains following a lateral sequence either, but can splinter off into multiple, and differing Events depending on yet unknown factors. Speculation assumes that splintering events can be triggered depending on how quick an event is completed, special items used, protecting a specific NPC, etc, but really, the potential and possibilities are to numerous to list.
Certain events will only occur when specific conditions are met, like a snow storm rolls into the map, or night falls over the graveyard. Although the cyclical nature of the system means that consequences are ultimately temporary, event results can persist for days, weeks, or even months. A player cannot know exactly what state the world is in and what one might see wandering around, even if they have quested in same zone multiple times. This means that experiencing every possible Event with all professions can never really happen. The world continually changes making it so you can never truly ‘accomplish everything’. It's almost like rewarding you for exploring the map, because according to ArenaNet, there are going to be 1500-1600 events going on in the persistent, "living" world for players to engage in.
Come dice Otacu non hai l'npc che ti da la quest, tuttavia aprendo la mappa dovrebbe marcarti la zona dove è presente un evento in corso (ti fa tipo un cerchio rosso a mò di segno a matita sulla mappa).Come funziona?
Io non avendo quest giver come capisco cosa devo fare? Arrivo nella zona A che è in guerra (immagino) con le mie azioni posso risolvere la situazione, ma nello specifico cosa dovrei fare? Uccidere tot mob? Raccogliere oggetti?
Con la gente che nerda 24/24h/7gg rimarrà qualcosa per me?
ovviamente il tutto deve essere contestualizzatoEh ho capito ma se ci sono degli ogre che stanno attaccando un villaggio mica si mettono ad aspettare te che ti leggi il wall of text del quest giver
Molti npc parlano e spiegano a voce (che è molto più immersivo) mi sembra
Il sistema è effettivamente così bello che preoccupa non poco.
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