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Sea Of Thieves『Topic Ufficiale』Sviluppato da Rare - Esclusiva XboxOne - 20 marzo 2018

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Questa discussione ha avuto 3646 risposte

#16
noodles!

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lo stile mi ha ricordato un monkey island made in rare , pero la prima persona e le tag che lasciano pensare ad un MMO mi fanno storcere il naso . Spero in una campagna single player 



#17
Nosliw

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Impossibile IMHO, l'han proprio presentato come Multiplayer title :nelcesso:

#18
American horizon

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non sappiamo nulla del gioco

 

boh come fa la gente a giudicare i giochi con un mezzo video di 2 minuti non lo so :asd:

è un gioco orientato al multi, nella migliore delle ipotesi sarà l'ennesimo clone di minecraft, terraria e simili. Son giochi concettualmente intriganti ma che non puoi giocare tutti perchè sono infiniti e ti portano via tempo prezioso.. Io mi aspettavo l'annuncio di un nuovo platftorm, ip nuova o vecchia che sia... invece se ne escono con sti titoli di cui il mercato straborda



#19
Iama

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Anche io non potrei giocarci per macanza di tempo, ma oggettivamente è molto intrigante cone sembra essere strutturato

#20
Neuro

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è un gioco orientato al multi, nella migliore delle ipotesi sarà l'ennesimo clone di minecraft, terraria e simili. Son giochi concettualmente intriganti ma che non puoi giocare tutti perchè sono infiniti e ti portano via tempo prezioso.. Io mi aspettavo l'annuncio di un nuovo platftorm, ip nuova o vecchia che sia... invece se ne escono con sti titoli di cui il mercato straborda

da quando il mercato straborda di simulatori di pirati?



#21
Al84

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Manco esclusiva sarà altro titolo che se ne va su pc.Sta cosa cosa che un minuto annunciano il titolo come esclusiva e poi passa al pc è disgustosa. Annunciatelo multi e amen ma non prendete in giro l'utenza.Ridicoli.



#22
Nosliw

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Dopo i 149$ del controller elite, ho definito il mio pensiero: questa è l'ultima console MS, in futuro tutti Games for Windows.
Just my 2 cents.

#23
randaboyz

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Ma è ufficiale? Dove lo hai letto?



#24
Al84

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Si ma del resto è chiaro che hanno deciso di ucciderla lentamente come console fisica la xbox.Si stanno preparando al salto come semplice servizio.

 

Ufficiale l'hanno confermato su twitter e nella pagina del gioco.


Modificata da Al84, 15 June 2015 - 09:52 PM.


#25
randaboyz

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Sinceramente non capisco perché lo hanno annunciato come esclusiva ONE... gli altri titoli non si sono fatti problemi ad annunciarli esclusive Xbox e Windows 10



#26
-LuK-

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Non mi piace per niente,ma si è visto poco!
Speravo di vedere Rare a lavoro su altro..tipo Kameo 2,Banjo o Conker.

#27
Verdena

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Just confirmed that 2/3 of the 120 person studio is working on this.


#28
Verdena

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#29
Al84

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Just confirmed that 2/3 of the 120 person studio is working on this.

 

Che delusione Spencer vende fumo.



#30
Al84

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Probabile F2P stando a questo annuncio di lavoro a differenza di Fable Legends essendo un nuovo IP digerisco di più la cosa.Sperando non sia un pay for win.Siamo comunque invasi ormai.Nel mentre si continua a sognare un nuovo Conker.

 

https://careers.micr...&jlang=EN&pp=SS

 

Retention Designer
 

Retention Designer

Job description:

As part of Microsoft Studios, Rare is a first-party developer dedicated to thrilling audiences through innovation on Microsoft platforms. With a pedigree that includes Banjo-Kazooie, Perfect Dark, Viva Piñata and the double BAFTA-winning Kinect Sports titles, it's easy to see why we attract the top talent.

 

We're now proudly celebrating our 30th anniversary by bringing together the adventures of our iconic characters in Rare Replay: a collection of 30 games spanning the decades, from 2D classics through to Xbox 360 triumphs.

 

Our newest and most ambitious title, Sea of Thieves, is a shared world adventure that promises to break new ground. Players can be the pirate they want to be, setting sail across treacherous seas to carve out their legend in an epic multiplayer experience.

 

Why not join our crew for an adventure of your own? There's always a place here for the very best talent to help shape the future. So if you'd like to be part of a pioneering team dedicated to working on Sea of Thieves or the next jaw-dropping, never-been-done-before Rare game, apply today!

 

We are looking for a Retention designer who can create, own and drive compelling strategies to keep our players playing, turning great play experiences into timeless ones. The ideal candidate will have extensive experience driving retention strategies that keep players engaged well beyond the traditional lifespan of AAA games. Candidates should be experienced in balancing the needs of creating fun core experiences with the needs of creating robust game economies and effective retention mechanics.

Reporting to the Product Manager, you will be responsible for owning the retention and service strategy of an ongoing title, evaluating business intelligence data and player feedback to tune mechanics and their presentation, driving engagement and retention alongside core service and development teams. Strong analytical skills are a must as is knowledge of game balancing, pacing and engagement strategies.

Responsibilities include:

 

Partner with the production team to design complimentary retention features

Propose/execute strategies that successfully and measurably improve retention

Passionate about developing new mechanics and systems that delight and drives retention

Write design specifications, review with stakeholders and gain consensus

Create models of complex game systems, player behavior, engagement, and retention

Establish meaningful insights from large data sets and analyze campaign efficacy through quality data analysis and reporting in coordination with Business Intelligence

Stay up to date with industry trends and business models across console, pc, and mobile

Partner with production and Service teams to understand product designs and devise compelling programs leveraging features, tools, and channels to manage or drive community, social, and viral activities

 

Skill / Experience Required:

 

Experience in a similar role successfully launching and running a Games as a Service

 

Demonstrated ability to successfully collaborate and influence across teams and disciplines to gather data and drive project completion

Ability to summarize complex data concisely and precisely

Expert knowledge of all Games as of Service and F2P business models on mobile, PC, and console

Proven track record of successful driving retention features

Strong understanding of video game mechanics and gameplay

Superior verbal and written communications skills

Ability to drive results through influencing internal and external teams

Passionate about making games  

Bachelor’s degree in Math, Economics, Finance, Computer Science and/or related field


Modificata da Al84, 17 June 2015 - 04:44 PM.





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