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SNK 40th AnniversaryInfo dal mondo SNK


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Questa discussione ha avuto 2724 risposte

#2641
Blacklaw77

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Principe saudita: "al-ah bast con vecchium al lahal!"
Vecchi dipendenti SNK: "ma signore, noi viviamo grazie a KoF94 e a Fatal Fury 2!"
Principe saudita: "al-al jarrah! Siet licenziat! Al kabal!!"

#2642
Fischl

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Un sogno che si avvera per le femnazi e la pattuglia antiseghe. Hype :sisi:

#2643
Guest_MaxbazereYe

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Un sogno che si avvera per le femnazi e la pattuglia antiseghe. Hype :sisi:


Potrebbe succedere se ottiene il 100% della società. Io non sono un fan del fanservice, ma non mi piace nemmeno che la libertà artistica venga compromessa.

#2644
Ryo Sakazaki

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Un principe saudita ha comprato azioni della SNK (il 33% mi pare)

https://translate.go...Ds6Lvcc_ZtKB0Mw

Dovremmo dire addio ai personaggi femminili in futuro tutte col burca?

No

 

Ha comprato il 9.63% di azioni.

Come al solito la gente parte a bomba a postare notizie non chiare facendo un macello, mi riferisco a quelli di resetera che come al solito fanno drammi, indignazione, boicottaggi, caccia alle streghe ecc sul nulla.

 

I maggiori azionisti sono tre compagnie

La prima detiene il 33.16%

La seconda il 18.23%

La terza il 6.33%

 

Electronic Gaming Development Company (EGDC) ha comprato il 28,8% delle azioni della prima compagnia e il 4,5% dalla seconda per un totale di 9.63%

 

Cosa comporta questo ? Il nulla, come non è cambiato nulla quando le azioni sono state comprare dalle altre 3 compagnie.

 

I proprietari sono rimasti sempre i soliti e all interno della SNK non si è mosso nulla. Sono investimenti di azioni.



#2645
Guest_MaxbazereYe

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No
 
Ha comprato il 9.63% di azioni.
Come al solito la gente parte a bomba a postare notizie non chiare facendo un macello, mi riferisco a quelli di resetera che come al solito fanno drammi, indignazione, boicottaggi, caccia alle streghe ecc sul nulla.
 
I maggiori azionisti sono tre compagnie
La prima detiene il 33.16%
La seconda il 18.23%
La terza il 6.33%
 
Electronic Gaming Development Company (EGDC) ha comprato il 28,8% delle azioni della prima compagnia e il 4,5% dalla seconda per un totale di 9.63%
 
Cosa comporta questo ? Il nulla, come non è cambiato nulla quando le azioni sono state comprare dalle altre 3 compagnie.
 
I proprietari sono rimasti sempre i soliti e all interno della SNK non si è mosso nulla. Sono investimenti di azioni.


Quindi il 33% delle azioni comprate sarebbe falso?

Detto questo grazie mille per il chiarimento

#2646
Ryo Sakazaki

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Quindi il 33% delle azioni comprate sarebbe falso?

Detto questo grazie mille per il chiarimento

probabilmente hanno letto il nome, la prima percentuale e tirato le somme

 

https://m.stock.nave...2836/office/011



#2647
Guest_MaxbazereYe

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probabilmente hanno letto il nome, la prima percentuale e tirato le somme
 
https://m.stock.nave...2836/office/011

Quindi è falso anche il fatto che Mr. zhihui è diventato l'unico Ceo di SNK perchè per Toyama è scaduto il termine oppure è vero questo?

Modificata da Maxbazer, 26 November 2020 - 07:40 PM.


#2648
Ryo Sakazaki

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Quindi è falso anche il fatto che Mr. zhihui è diventato l'unico Ceo di SNK perchè per Toyama è scaduto il termine oppure è vero questo?

è riportato da un solo sito, di solito questi cambi vengono annunciati dalla compagnia stessa quindi è probabile ci sarà un comunicato stampa sul sito SNK tra qualche giorno.



#2649
Ryo Sakazaki

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Ecco la notizia ufficiale

 

Sito dell investitore

 

La strategia è quella di arrivare al 33.3% delle azioni in borsa e in futuro, da accordi con altri investitori coreani, comprarne altri 17.7% per un totale del 51%



#2650
Guest_MaxbazereYe

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Ecco la notizia ufficiale
 
Sito dell investitore
 
La strategia è quella di arrivare al 33.3% delle azioni in borsa e in futuro, da accordi con altri investitori coreani, comprarne altri 17.7% per un totale del 51%


Ad ogni modo possiamo stare tranquilli come hai detto prima?

#2651
Ryo Sakazaki

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Ad ogni modo possiamo stare tranquilli come hai detto prima?

certo, sono investitori come gli altri.

Ma anche se dovessero comprare SNK, credi cambierebbe qualcosa ?

Quando sono stati acquisiti dai cinesi non è cambiato niente all interno di SNK e lo stesso succederà molto probabilmente quando e se ricambieranno i proprietari



#2652
Guest_Rei978eYe

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Guardate che i sauditi quando fanno affari badano solo ai soldi, non gliene frega nulla delle donnine più o meno seminude.

Smettetela di leggere Resetera che insieme a 4chan è la fogna di internet.


Modificata da Rei978, 26 November 2020 - 10:36 PM.


#2653
Guest_MaxbazereYe

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certo, sono investitori come gli altri.
Ma anche se dovessero comprare SNK, credi cambierebbe qualcosa ?
Quando sono stati acquisiti dai cinesi non è cambiato niente all interno di SNK e lo stesso succederà molto probabilmente quando e se ricambieranno i proprietari

Se Disney dovesse comprare SNK (so bene che non succedera, è solo immaginarsi un tale scenario) sicuramente Disney vorrà stravolgere l'operato di SNK, questo per dire che l'operato di una società può cambiare in base al proprietario che la gestisce. Dopo per ora mi va bene la situazione attuale di SNK (a parte per i pg femminili "più coperti" nel Kof XIV cinese e per la censura dello spot di Kof All Stars e dall'altra parte abbiamo SNK Heroines, boh...). Per il resto speriamo che SNK ritorni alla carica dopo questo periodo di silenzio

Modificata da Maxbazer, 28 November 2020 - 08:48 AM.


#2654
Blacklaw77

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Io non vorrei ripetermi o rischierei di annoiarvi (se non l'ho già fatto), ma consiglierei vivamente alla SNK e ai nuovi dirigenti di fare un bel taglio con il passato. Ormai sia i nati negli anni 80 e 90 e sia i millennials conoscono i vecchi KoF98 e i vari AoF, SS e FF. Per cui, evitiamo di riproporli e di spendere tempo e soldi per collection di vecchi capitoli o versioni 4K o UHD di titoli degli anni 90. Basta davvero! Creano consolle ultra potenti per farci girare giochini da cellulare?! Sarebbe come mettere un motore della Fiat Multipla in una Bugatti Veyron. Quindi, cara SNK inizia a darci notizie su KoF15, SamSho2021, un nuovo capitolo di Fatal Fury e un Last Blade 3. Il passato lasciamolo lì dove é. Lunga vita a SNK!

Grazie a tutti.

Modificata da Blacklaw77, 28 November 2020 - 01:37 PM.


#2655
Ryo Sakazaki

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Intervista a Oda

 

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Q: "KOF" series is one of the most popular IPs among players. "KOF15" announced last year has also attracted a lot of attention from players. What is the status of this game now?

A: I think it's going to be the supreme masterpiece of the series, and I'm concentrating on it right now. More intelligence releases will begin next year. Stay tuned.

 

Q: "KOF" series has derived animation, film and television, peripheral products, can you briefly introduce the future of this IP overall planning?

A: at present, mobile game derivative products developed based on the IP of "KOF", such as "KOF98UMOL", "KOF97OL", and "KOF DESTINY" have achieved good results, which indicates that in addition to fighting type, SNK IP can also be used in other game types. In the future, we will actively cooperate with more high-quality partners to bring more game works worth looking forward to for users of various types of games.

In addition, we will continue to plan for the production of films and TV series.At present, KOF IP animation film, live action TV series, as well as Fatal Fury IP film are actively in the preparation.

As the foundation of SNK, we will continue to develop the fighting genre as long as everyone wants to.

 

Q: SAMURAI SHODOWN was released on the console platform last year, and KOF 15 has attracted a lot of attention since its release. What changes do you think have taken place in the development concept and player needs of fighting games now and 20 years ago?

A: Compared to the boom years of fighting games in the 1990s, there are more and more players focusing on the fighting experience. So we also put more effort into the battle system and balance adjustment, strive to improve the details.

Also, the requirements for online games have changed. A few years ago, players mostly demanded a stable, high-quality networking experience in Japan. But more recently, players will want us to use rollback network code, etc., to create an environment where you can play from a longer distance. I think these appeals have changed a lot from what they were before.

 

Q: What do you think of the Chinese game market and player base?What are the differences in game preferences between Chinese and Japanese players?

A: I think players in both countries have similar preferences for console games. In terms of mobile game, mmorpgs are less popular in Japan than in China.

Q: before, SNK and Tencent jointly announced the mobile game product of Metal Slug, and SNK also cooperated with many other Chinese game companies. Do you think there is any difference in cooperation between Chinese game companies and Japanese game companies?

A: From the point of view of game development engineering, there really isn't much difference between the major players in the world. In terms of marketing and operation, countries are different from each other in terms of business culture and laws and regulations, which require active adaptation and cooperation.

 

Q: What do you think of the age of mobile games?What changes do you think are needed for traditional gamers in the mobile gaming era?

 

A: From arcade games to console games to mobile games, every change in the game industry is a challenge for gamers. It's fortunate that SNK has survived these big leaps.First of all, in the face of every new opportunity brought by technology, gamers should embrace this change, have the courage to innovate, and explore the better presentation mode of traditional games in the era of mobile games.Secondly, to ensure the quality and content of their own game products, which is the basis for the success of every era of game manufacturers; Furthermore, it is necessary to listen to the voice of players and combine new opportunities, product quality and player preferences, so as to win the recognition of the market and players.

 

Q: SNK is a veteran manufacturer in the industry. In the process of IP development, SNK has also experienced many changes in the game platform. Do you think that in the current environment of the rise of mobile game market, SNK's classic IP how to do mobile gameization?

 

A: compared with more dramatic console games, SNK's classic fighting game mobile game has more innate advantages. In the process of mobile game of fighting game, it can not only retain the spirit connotation of fighting game to the greatest extent, but also make flexible and vivid upgrade according to the characteristics of mobile game. In addition, such games can also provide convenient play time and battle mode.Of course, high-quality game products are what every manufacturer is pursuing, and SNK will continue to explore.

 

Q: In your speech at the summit forum of the third China Game Festival, you mentioned the relevant data of cloud game market. What impact do you think China's cloud game market will have in the game industry with the development and popularization of 5G technology?

 

A: After the cloud gamification, if the network line is stable, there will be no need to consider the specifications of the terminal, and more users will be able to experience high-quality games.In addition, with the gradual popularization of 5G network technology, network stability will be further improved, and the development prospect of cloud game market is bound to be immeasurable.

 

Q: "SAMURAI SHODOWN" series has done a lot of mobile game linkage cooperation this year, what do you think linkage will help IP itself?

A: first of all, the linkage with high-quality mobile game products enables more players to know SNK IP, promoting the growth of fans; Secondly, the active use of IP is also further diversified. There are also differences in national preferences for how characters are represented, which is a good incentive for developers.

 

Q: What kind of game do you think is more suitable for cloud game technology?SNK's products are mainly played in battle, action, shooting, etc., will they be more popular in cloud games?What are you going to do in your next development to prepare for the cloud gaming era?

 

A: The advantage of cloud game mode over mobile phone and game console platform is that it can support game operation under high specification environment.While this STADIA game isn't generally considered to be a good match for cloud platforms, last year we also released Samurai Shodown at GOOGLE STADIA, and the adaptation runs without any problems.

In the future, there will be more and more games developed specifically for the cloud platform.Of course, this will take some time, and is a gradual process of cloud gamification.

 

Q: Do you think players' interest in cloud games is more about saving money or promoting connections?Do you have any ideas about using cloud games to appeal to non-gamers?

A: The cloud format reduces the cost of experiencing the game and allows players to experience more games in the larger environment.In addition, from the point of view of game developers, they no longer need to adapt to various platforms or make physical game disks, which can reduce costs and at the same time allow more players to experience their carefully developed game works.I'm looking forward to seeing more and more non-game users get access to the game.

 

Q: What new plans will you make in China's game cloud market?

A: First of all, we will start cloud gamification from the well-known works in MANY SNK IP, and gradually establish the cloud game brand of SNK.Next, we plan to try to develop games for the cloud platform.

 

Fonte






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