#1
Inviato 25 May 2011 - 02:10 PM
Ghost Recon: Future Soldier’s boxart may have outed Kinect support for the shooter.
As spotted by X360A, the game’s box on Xbox.com shows the title is “Better With Kinect.”
This isn’t the first time Future Solider and Kinect have been mentioned together. After the game was announced and when Kinect was known as Natal, it was reported that it would support the motion camera.
Ubisoft dropped a no comment to VG247 when asked about it.
Future Soldier was recently pushed back to 2012. When it releases, it will also release on PS3 and PC as well as 360.
Grazie all'immagine della cover del gioco, pubblicato sul sito Xbox.com, scopriamo che il nuovo Ghost Recon, sarà compattibile con la periferica di Movimento di Microsoft.
"Better with Kinect"
ecco la cover:
Armed with the most advanced combat technology, the Ghosts are an untraceable unit of soldiers who track down the highest-value targets in the highest-risk conflict areas around the world. In the near future, 4 of these elite soldiers serve as the tip of the spear in a hidden war raging across the globe. As the Ghosts accomplish their objectives, they discover a far greater threat - one that could alter the international balance of power forever. Join the Legendary Ghosts –Control Sergeant Kozak and his unit, across 14 missions in 8 spectacular locales, from Africa to the Arctic Circle. All-Access Pass to Future War Tech: Fight using the tech of tomorrow including, optical camouflage, augmented reality, drones and more. Wield over 50 Weapons and Customize Them with Gunsmith Mode- Harness the immense firepower of an army and optimize every aspect of your arsenal in the Gunsmith mode. Intense Multiplayer- 4 game modes, 10 maps and multiple classes along with GR’s classic siege mode.
#10
Inviato 25 May 2011 - 08:34 PM
Se ne era parlato da un po' della possibilità in ghost recon di inserire funzionalità per il kinect......in realtà se non ricordo male si usa il pad per la maggior parte delle cose, ma per aspetti secondare come ad esempio impartire gli ordini alla squadra tramite gesti si può usare il kinect....questo almeno quello che avevano detto all'epoca, magari qualcos'altro.
Certo che finalmente possiamo vedere un gioco in cui se il kinect è implementato bene (e sottolineo bene) può rendere molto più immersivo il gameplay
Certo che finalmente possiamo vedere un gioco in cui se il kinect è implementato bene (e sottolineo bene) può rendere molto più immersivo il gameplay
#11
Inviato 25 May 2011 - 09:36 PM
L'importante, e parlo da possessore di Kinect, è che TUTTE le funzionalità del gioco vengano rese disponibili per pad.
Poi chi ha il Kinect deve avere la possibilità di usarlo, se gli aggrada farlo, per "delegargli" alcune funzioni.
Se, e sottolineo SE, questa news dovesse essere confermata credo che Ubisoft, su un titolo famoso come Ghost Recon, farà una buona implementazione perchè non credo proprio che voglia alienarsi una fetta di videogiocatori.
Stiamo a vedere
Poi chi ha il Kinect deve avere la possibilità di usarlo, se gli aggrada farlo, per "delegargli" alcune funzioni.
Se, e sottolineo SE, questa news dovesse essere confermata credo che Ubisoft, su un titolo famoso come Ghost Recon, farà una buona implementazione perchè non credo proprio che voglia alienarsi una fetta di videogiocatori.
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