Obiettivo raggiunto $505,669
Modificata da Neme™, 11 May 2015 - 09:43 PM.
Che belli che sono gli artwork fuori contesto! :>
Edit: che poi la protagonista è pure abbastanza bona(spero in costumi/situazioni che mostrino le sue convincenti argomentazioni ma ci credo poco ma sperare non costa niente). :goliath: :incrociamoledita:
Modificata da matte44, 11 May 2015 - 11:15 PM.
http://blog.us.plays...hort_code=2yxt3
Bloodstained: Ritual of the Night is Coming to PS4
+ Posted by Koji Igarashi on May 11, 2015 // Creator
After a year of work, I am excited to announce my next game — Bloodstained: Ritual of the Night. Fans have asked us for a new exploration-heavy, Igavania-type game, and that’s the game we’re excited to make.
I have interest from investors who can provide most of the funds necessary to make the game I envision, but they have requested proof that there is demand for this type of game before they will commit. With that in mind, I am turning to Kickstarter to call upon my fans’ support. You can pledge to the campaign at http://igavania.com
Miriam, the protagonist, is an 18-year-old orphan whose skin is slowly crystallizing in stained-glass patterns, a curse inflicted on her by a corrupt guild of alchemists. The alchemists’ curse is transforming her into the conduit for a demonic invasion — the guild’s punishment for a world that has begun to lose faith in them.
Her friend Johannes, a rogue alchemist who is studying the curse, has learned to slow the spread of the crystallization by drawing runes around the infection sites. With his help, Miriam will explore a massive, demon-filled castle in search of Gebel, her friend and fellow curse bearer who destroyed the alchemists and summoned the castle when he realized the curse had made him something other than human.
The cursed crystals in Miriam and Gebel’s skin are linked to demonic magical powers. With that in mind, I intend to equip this game with many classic gameplay elements as well as a slew of new ones, including a crafting system that will allow players to infuse weapons with magical abilities and a unique skill/parameter system.
I’m glad for the opportunity to make this game, and I thank all the fans who will help us do that. I look forward to leading you in my army of the night!
Modificata da Wild, 12 May 2015 - 01:13 AM.
https://www.flickr.c...log/17326819568
Woooow!!
Cmq siamo a $1,028,269.....
Ancora 31 giorni, se Mighty n9 è arrivatro a 4.000.000, questo arriva a 10.000.000
Possibile che nessuna software house abbia preso in considerazione la possibilità di finanziare Koji Igarashi per il suo nuovo gioco ? L'industria è ormai cosi ottusa da non capire le potenzialità di un titolo ?
Ma infatti, lo avrebbero dovuto fare anche solo per una questione di immagine.
Poi chissà, magari è stato proprio lui a voler fare una cavalcata di questo tipo su kickstarter per fare un po' notizia, anche se lui dice così
Possibile che nessuna software house abbia preso in considerazione la possibilità di finanziare Koji Igarashi per il suo nuovo gioco ? L'industria è ormai cosi ottusa da non capire le potenzialità di un titolo ?
A quanto pare si Konami non mi stupisce per nulla vabbè...basta vedere cosa sta combinando ultimamente, ma in generale tutte le SH jap dormono sonni (in)felici...
Certo che alcuni obiettivi della raccolta non li capisco....tipo:
800.000, mettono la modalità Nightmare.....boh.....perchè con meno soldi è così complicata da mettere? vabbè.
1.000.000, mettono i cheat code....anche qui, stendiamo un velo pietoso
1.250.000, mettono la co-op locale.....avrei preferito non avessero mai raggiunto anche questa soglia
0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi