[PSVITA] Phantasy Star Nova (Topic Ufficiale) - 2014Questo arriva, un po' tardi ma arriva, fidatevi di wally
#3
Inviato 11 September 2013 - 09:21 AM
- Single player RPG
- Connections to the PSO2 universe
- Co-op multiplayer
- Giant bosses
- tri-Ace developing, aims to have that expression of the company’s soft light characteristic
- Three main characters. The main hero, Kuri, might have his eye on the heroine Rutina.
- Has ad-hoc multiplayer, story mode for single-player
- Costumes can become damaged, falling apart, ripping, etc.
- More than 70 main staff and over 200 people working on the project
More info:
- Motoi Sakuraba is composing the music
- Visible damage on equipment
- Enemies don't drop weapons and equipment, but materials instead. (OMG ITEM CREATION IS IN??????)
#4
Inviato 11 September 2013 - 09:22 AM
quante speranze ci sono di vederlo da noi?
sul gioco ci sono al lavoro 200 persone di cui 70 appartenenti al team main
- Motoi Sakuraba is composing the music- Visible damage on equipment- Enemies don't drop weapons and equipment, but materials instead.Sounds like a real tri-Ace game.
#6
Inviato 11 September 2013 - 10:34 AM
quante speranze ci sono di vederlo da noi?
sul gioco ci sono al lavoro 200 persone di cui 70 appartenenti al team main
proprio per questo deve uscire da noi:
anche se in giappone fa 200k, mi sembra poco perché ci mettano un team tanto grande... se invece venisse lanciato in occidente con psvita tv, 100/150k in più farebbero la differenza
#9
Inviato 11 September 2013 - 11:30 AM
è il nonno di monster hunter
Mi sembra chiara la sfida (anche se involontaria) con MH e soprattutto Soul Sacrifice
Ma dico.. far vedere un gameplay? grafica di gioco? Qualcosa?
Cioè, il nulla più scintillante!
Ma è così difficile farsi pubblicità?
se non hai nulla di effettivamente pronto ad un certo livello è meglio non mostrare che farsi cattiva pubblicità
#10
Inviato 11 September 2013 - 11:37 AM
se non hai nulla di effettivamente pronto ad un certo livello è meglio non mostrare che farsi cattiva pubblicità
non lo so.. è un pensiero soggettivo
A me fa rabbia un gioco mostrato troppo prima dell'uscita
Per non fare vedere nulla, vuol dire che siamo molto indietro
#11
Inviato 11 September 2013 - 12:48 PM
Development Team
- Series Producer: Satoshi Sakai
- Producer: Yasuyuki Tsuzuki (Sega)
- Producer: Hiroyuki Tamura (Tri-Ace)
- Sound: Motoi Sakuraba
Development Progress
- 40% done as of September, 2013
- Tri-Ace in charge of overall development. (Approx 70 people on staff)
- Phantasy Star team merely supervises.
Game Features
- Character Creation Available
- Single Player Story Mode
- Ad-hoc Multiplayer Mode
- Missions occur when you progress through the story.
- As you complete missions, more story elements unfold.
- Players are apart of the ARKS Planetary Exploration Group known as Alter.
- Alter’s Warship “Delta Variant” crashes on Planet Machia
- Planet Machia is an uncivilized planet where photons have no effect.
- Planet Machia features a huge enemy known as “Gigantes”
Main Characters
- Lutina ルティナ (18yo) Female Human Force (Main Partner)
- Sail セイル (18yo) Male Human Hunter
- Fieldia フィルディア (28yo) Female Human Hunter (Acting as captain of Delta Variant)
Battle System
- Agrios (Enemy variant of Gigantes)
- Kuklonahda (PSO2 Enemy)
- Wolgahda (PSO2 Enemy)
- A Green Vol Dragon.
- Photon Arts and Technics cannot be used on Planet Machia
- Instead of Photons, you’ll fight against enemies using “something” they’ll reveal at a later time.
Classes
- Hunters use Swords and Partisans
- Forces use Rods
- (We’ll probably have more information later)
- You’ll be able to obtain weapons, not through item drops, but by creating them through materials found on Planet Machia
New Weapon
- Piles are Anchor (Harpoon) ranged weapons, that can create weakpoints on the spot that hits the enemy.
- There seems to be another effect when Piles hit Gigantes, but they’ll discuss this at a later time.
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