Speranze che non sia un mero porting e su uno schermo in 4k non sia lo schifo?
zero
Il fatto poi che non nominano da nessuna parte il netcode mi da l impressione che sia rimasto il solito
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Il fatto poi che non nominano da nessuna parte il netcode mi da l impressione che sia rimasto il solito
In merito al netcode ho visto il trailer giapponese e ho avuto la conferma che il netcode sarà delay
Al minuto 3:01 dice che ci si potrà sfidare online in TUTTO IL GIAPPONE (in alto a sinistra 全国: termine che indica in tutto il paese, il Giappone) Se il trailer diceva in TUTTO IL MONDO allora si poteva immaginare l'implementazione del rollback...
peccato
Modificata da antonymichiru, 11 December 2021 - 12:59 PM.
This week’s double issue of Weekly Famitsu magazine #1726 (or the January 6-13, 2022 issue) releasing on December 23, 2021 includes a feature for the recently announced remastered release of Persona 4 Arena Ultimax.
The Famitsu feature for the upcoming release of P4AU includes an interview with the Persona Team’s creative director and producer, Kazuhisa Wada. The following statements have been highlighted:
- The Steam version of Persona 4 Golden sold over 1 million copies, so they decided to scale up game development from their original plan, including platform expansion.
- This is the final version of P4AU, and they’re focusing on releasing it as the definitive version of the Persona 4 Arena series, where players can enjoy (almost) everything that was previously released, including combat, the story, and downloadable content.
- Atlus is considering implementing rollback network functionality at a later date in a future patch.
Assolutamente no, qui hanno rivisto il gameplay:Stesso lavoro che ha fatto la Capcom anni fa con la ristampa di Ultimate Marvel vs Capcom 3.
Modificata da Okuyasu, 22 December 2021 - 04:25 PM.
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