Immagini:
#79
Inviato 19 June 2014 - 02:11 PM
Nuovi dettagli da una preview di RPGFan: http://rpgfan.com/pr...er_3_Wild_Hunt/
The enemies have some neat tricks too. A swamp hag tossed muck into Geralt's face, and it actually appeared on the screen, partially blinding the player for a moment. What an amazing detail, and it's so simple!
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When Geralt headed to some ruins, he discovered a Fiend eating a corpse on the ground. A Fiend is a hulking three-eyed antlered beast of terrifying composure — you can spot it in the E3 trailer. It immediately attacked and an intense battle unfolded. The Fiend unleashed its special attack: using its third eye to hypnotize Geralt, causing his vision to darken and blur. The effect was horrifying, exciting, and unique — probably the coolest single thing I saw at E3.
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a lesher, a forest creature that can control animals and plants. Following the sound of crows cawing, Geralt located and destroyed the beast's three totems before taking on the monster itself. It appeared in a flock of crows: a woodsy being with a stag's skull for a head. He plunged his fingers into the ground to attack Geralt with powerful roots and summoned wolves and crows as well.
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Geralt meditated for a bit before moving on with the main story and the weather turned dark. Weather, time of day, and even the moon cycle affect NPCs and monsters. Rain might discourage NPCs from going on a raid while a full moon might empower some creatures. Storms toss the seas and can even dash Geralt and his ship against cliffsides if he travels at the wrong time and place.
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Combat looks much more fluid than The Witcher 2's, and there are 96 action sequences compared to the second game's 20. Finally, CD Projekt RED has promised no more QTEs.
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They have one tool, for example, with a single purpose: to measure where rain would gather on terrain and allow a forest to grow.
#82
Inviato 19 June 2014 - 03:08 PM
La città è impressionante, in effetti.Il video di IGN è allucinante
L'atmosfera che ha questo gioco mi ha già conquistato completamente.
Hands down la migliore che si sia mai vista in un RPG. Siamo sui livelli dei primi Assassin's Creed. Un po' meno gente di quella che ci dovrebbe essere, ma gli ambienti sono realizzati anche meglio.
Edit: la demo mostrata alla conferenza Microsoft gira su Xbox One. Le altre due su PC.
#83
Inviato 19 June 2014 - 03:38 PM
La città è impressionante, in effetti.
Hands down la migliore che si sia mai vista in un RPG. Siamo sui livelli dei primi Assassin's Creed. Un po' meno gente di quella che ci dovrebbe essere, ma gli ambienti sono realizzati anche meglio.
Edit: la demo mostrata alla conferenza Microsoft gira su Xbox One. Le altre due su PC.
La costruzione della città è effettivamente stupefacente, quello che colpisce è proprio il fatto di sembrare assolutamente credibile.
#84
Inviato 02 July 2014 - 11:28 AM
MOBA di The Witcher in arrivo:
http://thewitcher.com/news/view/764
http://thewitcher.com/twba
Bonus:
Notevole, come gli altri estratti che si possono sentire sul tubo. Quella del 3° capitolo probabilmente sarà la migliore OST della serie.
#85
Inviato 04 July 2014 - 09:14 PM
Intervista a AusGamers, in cui emerge qualche dettaglio in più sull'alchimia: http://www.ausgamers...es/read/3454867
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