#7
Inviato 13 March 2010 - 11:28 PM
Ma che c'entra Square? ma perchè pure quì i giapponesi? nel gioco più occidentale che esista al mondo...ma basta!
non li voglio gli rpg orientali!!! mi fanno cacare!!! bastaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Square possiede Eidos, ora, è normale che ci sia anche il suo logo.
E dubito ci sarà qualcosa di orientale nel gioco.
#8
Inviato 14 March 2010 - 12:26 AM
allora non avrà le nanomacchine di JC Denton ?
Insomma sto tipo sarà come il primo prototipo di soldato UNATCO con impianti
cibernetici ?
cioè io adesso non capisco come sarà la trama / storia in relazione a Deus Ex 1 .
#9
Inviato 14 March 2010 - 12:33 AM
ma il tipo ha le braccia meccaniche come la tipa di deus ex 1 che era mezza cyborg ?
allora non avrà le nanomacchine di JC Denton ?
Insomma sto tipo sarà come il primo prototipo di soldato UNATCO con impianti
cibernetici ?
cioè io adesso non capisco come sarà la trama / storia in relazione a Deus Ex 1 .
-> <-
#11
Inviato 15 March 2010 - 04:23 AM
Pensavo lo sapessero anche i sassi, ormai, che Deus EX 3 sarà un prequel del primo, ambientato svariati anni prima.ma il tipo ha le braccia meccaniche come la tipa di deus ex 1 che era mezza cyborg ?
allora non avrà le nanomacchine di JC Denton ?
Insomma sto tipo sarà come il primo prototipo di soldato UNATCO con impianti
cibernetici ?
cioè io adesso non capisco come sarà la trama / storia in relazione a Deus Ex 1 .
http://forums.eidosg...ead.php?t=86841
AUGMENTATIONS/SPECIAL ABILITIES
JC Denton won't be born for two years and there are no known cases of human nano-augmentation, only mechs like Gunther Hermann and Anna Navarre. In Deus Ex: HR, you'll get full-blown, heavy-duty body part replacements, rather than clean and invisible sub-dermal nano-tech. These upgradeable implants don't look quite like the clunky 'Roboscopian' attachments that we saw on Gunther and Anna, they've been visually redesigned to be closer to modern-day prosthetics: smooth skintone plastic plates cladding a steel endoskeleton. Since each aug you install can visibly alter your character (but not all of them do), your choices customise your appearance at the same time as your abilities. Some of the mechanical augmentations passively improve your abilities, and can also take the form of special combat moves. As you use some of these special moves, the camera pulls back to show you doing it. It will also switch to third person when you make use of the game's new cover system. This should allow for more tactical combat as you will be using it in combat for the tactical aspect, but also when you're stealthy, because the camera allows you to see more what the enemies are doing.
Augmentations will span several categories and capabilities. Among others, there will be augs for strength, jumping, sight enhancement, and defense.
DEUS EX: HUMAN REVOLUTION TAKES PLACE LESS THAN 2O YEARS FROM NOW - SO HOW REALISTIC ARE THE AUGMENTATIONS?
The DX:HR team is working with multiple specialists in the field of neural sciences to ensure augmentations are scientifically feasible. Although this is of course a game so it must be entertaining, all of the augmentations in the game are rooted in scientific fact.
Quanto non c'entra con Deus Ex 'sto trailer : (
Quanto ti sbagli.
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