[PS3] 3D Dot Game Heroes | Annunciato Pal: Maggio 2010[jrpg] Confermato USA by Atlus - Release : 11/05/2010
#34
Inviato 23 September 2009 - 04:43 PM
E dai, esageratoMa non scherziamo,è plagio puro
Pure la caduta dei massi è identica
Per i fan della saga è una pugnalata al cuore
Che delusione...
Vah,che Zelda me lo gioco tra qualche mese
Più che altro, se piace Zelda dovrebbe far piacere che ci siano giochi simili
@Sonuccio
Il protagonista pare identico
Però quel Golden Axe è uscito dopo Zelda
#37
Inviato 11 October 2009 - 12:17 AM
#39
Inviato 11 October 2009 - 08:54 AM
Ma non scherziamo,è plagio puro
Pure la caduta dei massi è identica
Per i fan della saga è una pugnalata al cuore
Che delusione...
Vah,che Zelda me lo gioco tra qualche mese
Oddio me la togli dalla bocca però....
Da quando Zelda ha introdotto nel mondo del videogame "la caduta dei massi???"
Ti posso citare qualche centinaio di arcade antecedenti a Zelda in cui cadevano i massi??
Dai va
#43
Inviato 16 October 2009 - 12:51 PM
http://news.dengeki....000/203/203917/
e info:
First up is an extreme difficulty mode. Titled "From" mode, this becomes selectable once you've cleared certain unspecified conditions in the game's standard difficulty mode.
There's more to the extreme difficult mode than just increased difficulty. A screenshot show the king saying "Your goal is the same as in your last adventure. Here's a simple recap." Yes, the characters in the game appear to be conscious about the tougher mode of play, and some will praise you for your bravery.
Outside of the additional difficulty mode, From is equipping 3D Dot Game Heroes with a couple of features that came highly requested at the game's official site.
You can choose to toggle an option for "grid." When set to on, the blocks that make up the game world and its characters are marked with clear borders. When off, the world appears to flow together.
The game also has a large font option, which should make reading that pixely 8-bit text a bit easier. (I'm going to chime in here and note that I tried the large text option out at the demo event and found it to actually be harder to read.)
http://www.andriasang.com/e/blog/2009/10/16/3d_dot_game_heroes_options/During a Q&A a while back, From mentioned that 3D Dot Game Heroes would have some mini-games. Today, it gave a look at a couple of these:
Dash Race
Use your character's dash move to race through a course. Get the fastest time, and you'll earn rewards.
Block Defense
A 3D Dot Game Heroes twist on tower defense. You position blocks of such form as "Arrow Block," "Air Block," "Missile Block," and "Fire Block." These blocks attack incoming enemies formations. It seems like you can also lend a helping hand and directly attack the enemy.
#44
Inviato 17 October 2009 - 08:56 PM
eccovi alcune schermate dei loading, molte le citazioni di vecchie covers jap: Dragon Quest IV&VI, Final Fantasy II, Torneko, Castlevania, Tower of Druaga, Portopia, Solomon's Key, Makaimura, Captain Tsubasa ecc.
#45
Inviato 18 October 2009 - 12:07 AM
Comunque un Zelda con questo stile (tipo ALttP) Nintendo non ne fa da tempo, quindi similitudini o meno a me non dispiace. Tra l'altro sembra che ci siano multipli livelli di difficoltà, e che quello standard non sia molto facile... un altra cosa che manca agli Zelda odierni.
Leggono questa discussione 0 utenti
0 utenti, 0 ospiti, 0 utenti anonimi